anti-redness

bloggläsare om where's my happy ending ?:
hej! jag undrar hur du får ditt smink att va kvar hela dagen? jag använder typ samma smink som du men det går bort efter några timmar. du är jätttejätte fin!
hej! först & främst tack så jätte mycket, vad gulligt av dig :)!
jag hade samma problem tills jag hittade mitt nya puder. mitt problem är inte att sminket åker av utan att jag blir röd. jag har jätte rödflammig hud så islutet av dagen brukar de ''skina'' igenom. men detta pudret har hjälp mig jätte mkt. ett ''anti-redness'' puder. + att de är jätte smidigt med spegel i och en svamp som aplicerar sminket jämt och fint. så om de mot min förmodan inte hade hjälp så finns de spegel i pudret så man kan fylla på de lite snabbt & smidigt! hoppas att detta svaret hjälpte, annars får du föklara mer exakt ditt ''problem'', om du blir flötig eller röd, eller vad som. jag vet det mesta. har nog andvänt allt möjligt olikt smink, började tyvärr redan sminka mig i 5an (lite i 4an tror jag tillomed)
detta pudret andvänder jag:
finns på lindex & ica i gislaved & kostar 119 (tror jag). det är värt vartenda öre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback