where's my happy ending ?

pappa skickade sms till mig igårkväll & frågade om jag skulle me till smålänningens efter skolan & fika. givetvid tackar jag inte nej till fika hehe! ne men de ska faktiskt bli jätte roligt, tror inte jag gjort något själv med pappa sen.. aldrig. elr inte vad jag kan minnas iallafall.. så de blir najs! drar dit när skolan slutat, fikar, köper lite saker sen hem & plugga. som vanligt :) men nu ska jag plugga lite psykologi innan jag sticker till skolan för har läxförhör på det nu på morgonen. PUSS


haha precis just NU, elr a 30 sekunder sen kanske

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

hej! jag undrar hur du får ditt smink att va kvar hela dagen? jag använder typ samma smink som du men det går bort efter några timmar. du är jätttejätte fin!

2011-10-06 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback