fråga/svar

ELINA om it all started with the big bang:
Hur brukar du sminka dig till skolan ? :)

svar: sminkar mig nästan aldrig till skolan :) ibland kletar jag på lite täcktifft & så om jag fått några skavanker, men när jag väl sminkar mig kör jag all in :)

först:
har färgen ¨21 nude¨, ett steg mörkare än min naturliga ¨brunhet¨, lägger bara ett tunt lager med pensel :)

steg 2:
ett tunt lager puder, andvänder alltid olika så kan inte säga vilket som är bäst :)

steg 3:
ett hyfsat starkt sträck med rouge, jag tycker isadoras är bäst :) sen arbetar jag det uppåt mot tinningarna

steg 4:

sen lägger jag ett mellan tjockt sträck åvanför fransraden med en liten vinge. jag andvänder en eyeliner som heter ¨cake eyeliner black¨ ifrån makeup store.

steg 5:
absolut bästa mascaran som finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback