it all started with the big bang

till ¨anonym¨; vafan vet du om mitt liv? jag gjorde som jag gjorde för jag behövde de, tänker inte låta dig snacka skit om folk som betyder mest för mig bakom deras ryggar och sen le till deras ansikte, så detså. & sen spårade det ur som fan & de va fan nt mitt fel. & du är inte precis ngn ängel själv om man säger så. både du & jag vet att allt är sant, men du har inte bollar nog att erkänna de, så du ljuger dig fram, men komihåg med en lögn kan man bara komma framåt men aldrig bakåt. såra mig en gång & du får ett helvete tillbaka, säg aldrig att jag inte varnat dig för de har jag sagt till dig mer gånger än jag kan räkna på 2 händer.  PUSSS :*

ligger i sängen nu & kollar på tv, klippt mig idag, en jävla massa hår haha inget att skriva, ska nog sova en stund nu & sen plugga & lite småsaker.
HAHAHA cool chey

Kommentarer
Postat av: ELINA

Hur brukar du sminka dig till skolan ? :)

2011-05-01 @ 23:38:36
URL: http://fuckiingcrazy.bloggplatse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback