your one in a million

innan satt jag i min säng i underkläder & halvsov & kollade film så ringer atko & säger ''kom ut om 5 minuter'' så stack ut med honom någon timme och snackade, sjukt längesen faktiskt :( men iallafall så mötte vi rezart, johan, emil, vendim, john, coffe & jocke en stund. kom hem vid halv 9 & kollade på ''soul surfer'' helt okej film för att inte va skräckfilm då ;) nu har jag precis duschat & sitter i sängen & mår piss, har feber som jag sa innan & måste endå till skolan imon det suger, verkligen dase.. ska kolla om jag kan kolla på msg-gymnasiet på onsdag me.. aya ska stänga av datan nu & sätta på lite tv. pusssss


Kommentarer
Postat av: ELINA

kan du inte lägga ut en video där du sjunger, du är skit bra! :*

2011-09-05 @ 22:32:42
URL: http://fuckiingcrazy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback