When life gets tough, remember: You were the strongest sperm.

AHHAHAHAHA RUBRIKEN<3

iallafall har sovit läänge, men endå är jag ftf trött ? kollat på ghostwispers & öaddat hem hur mycket låtar som helst, de va verkligen på tiden, ska nog tanka hem mer imon. snackat lite med ekka på skype, ätit (inget kött fortfarande) dock råkade jag dricka mjölk.. aya de va iallafall svensk mjölk & då torkar dom inte ut & plågar korna som i andra länder iallafall. okej jag babblar som en idi. har allvarligt GLÖMT plugga idag, helvete, det betyder att de blir jobbigt som fan imon -.- aya ska lägga mig nu med genomblött hår så blir att ha uppsatt imon. PUSS


HAHAHAHA SNYGGA CHEYER. från fredags i köket, fyfan vilka fula jävla fängelse mössor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback