vad ska man ha för vinterjacka iår ?

frös ihjäl idag på vägen till maten i skolan i min jacka. & känns onödigt att köpa en riktigt tjock höstjacka nu för snart behöver man ju redan en vinterjacka. hängde med amanda & ida till team sportia efter skolan & hittade en jacka men hade inte pengar med mig så jag & mamma åker nog ner på fredag & köper denna vinterjackan åt mig:

sen måste jag beställa riktiga uggs. såna så de känns som om man går på moln haha (a) måste köpa handskar & svea mössa med, tänker inte frysa i vinter som jag gjorde hela förra typ för jag inte ville se ''dum ut'' -.- aya sov innan nästan3 timmar, så nu blir de en massor utav plugg för mig, wiho.
hade bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback