hår & foundation rutin.

--* om why so serious ?:
du är sjuuukt fin, verkligen as vacker! hur får du foundation att se så bra ut på dej? hur lägger du på den? och hur fixar du ditt hår å så? sjuukt fint!

aaaaaw, gud vad gulligt sagt, tack så jätte mkt vad glad jag blir! :) bara för att du va så söt så kan jag göra ett inlägg om de ;d

för det första har jag världens bästa foundation (andvänder conceler under, på påsarna under ögonen) & jag lägger den med en foundation borste blir mycket jämnare så. ställer alltid spegeln nära ett fönster så ljuset blir perfekt & man inte missar någonting i ansiktet.




& sen har jag ett grymt puder över, detta andvänder jag alltid:

lägger det med ''svampen'' man får till, ser till så att jag får ett tunt lager över hela ansiktet & sen jämnar jag ut det med en puder borste.

efter det så lägger jag ett ganska skarptsträck rouge UNDER kindbenen & woila :)!

btw: jag vet att de inte va frågan, men de är ju inte bara fondation som gör ''ansiktet'' utan de är ju  pudret & rougen me. men utav detta så får jag en bra balans i ansiktet :)

HÅRET:
efter jag duschat kletar jag alltid i detta värmeskyddet:

har testat hur många värmeskydd som helst men detta tycker jag är bäst. de gör håret lent, glansit & det luktar skit gott.

sen gör jag såhär:


eftersom jag har extremt tjockt hår gör jag fler än ett lager med volymtången. & de behöver nog dom flesta eftersom tjejen i videon hade väldigt tunt hår.

hoppas att du fick svar på de du ville veta, om inte så får du/ni fråga på mer :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback