somnade halv 7 & vaknade halv 11.

duktigt jobbat. hade ställt en klocka på 8 så att de ba skulle bli en liten power nap så jag kunde plugga bättre. men neeeej jag sover bort hela dagen som vanligt. vad är de för fel på mig ? varför så jävla i helvetes trött hela tiden? brukar endå sova 7-8 timmar som man ska, MINST. jag har testat att gå ut & gå men då blir jag bara pigg för stunden sen blir jag änu tröttare när jag ba sätter mig ner en sekund. helvete, blir nog doktorn snart. seriöst kan inte ha de såhär. aya nu ska jag sätta på mig lite kläder & sen blir de att plugga mig trött.
fred ut.
jätte ful bild från idag, tagen runt halv 10 på morgonen när jag varit vaken 4,5 timmar. kolla ringarna!!!!!! ser ju ut som ett vandrande lik trotts sminket. jag ser hur trött som helst ut trotts att jag ser pigg & glad ut om ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback