pms typ

fåååår damp. den här dagen har bara sugit allmänt. & blir så jävla kinkig när jag inte får mat. åt en macka till frukost, sen lite potatis & fil på lunchen. sen skulle jag äta nu vid 8 men gissa vad ? mamma har lagt fucking äckel cpigt bacon i småbitar i heeeeela maten. helvete, viste att jag inte skulle kunna äta kött på flera veckor efter de. om jag ens kommer börja äta de igen. blir inte mätt på samma sätt utan de heller så är allmänt jävla tjurig. orkar inte med bloggen nu, skriver säkert senare för kommer sitta uppe hela natten och ha kramper i magen.


förlåt för allt snack & tjat om detta men har inte tänkt på annat idag & min blogg mina tankar right..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback