now im walking on a lonley road again..

skolan idag va faktiskt ganska rolig :) vi hade en rolig stund i matsalen idag hahaha, tröga cheyer :* vill ni veta vad amanda gjorde ? jag hade tappat bort mitt schema så jag smsade henne igår och frågade om vi hade gympa idag & hon ba: ne jag tror inte de. sen 8 på morronen när jag kommit till skolan skrev hon: vi hade visst idrott idag. sen erkände hon att hon sa så ba för hon inte ville ca ensam om att inte va me. seeeeeeeen tänkte hon seriöst säga att hon va sjuk och gå hem och lämna mig 4ever alone att gå barkbanan på gympan. vilken liten jävel!!!!! hihi.
när jag kom hem sov jag från 4 till 6, nu har jag ätit 3 kg mat, får min mens denna veckan så de blir att vräka i sig tills dess. hatar denna peroden -.- iallafall håller på att skriva en novell i svenskan men de går inte så bra. sen blire ett par timmars plugg. nuuu ska jag ringa ett samtal sen fortsätter jag med pluggandet. PUSSS



snygga tjejer i bibblan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback