In reality, humility means nothing other than complete honesty about yourself.

word till rubriken!
pluggat 3 timmar nu. helt slut, ska plugga 2 timmar till. & ska försöka att inte sova idag. aso innan kvällen. ska kämpa in i de sista. tappar huvet redan.. ska duscha snart & de blir nog sängen direkt efter idol sen.
imon börjar jag 10 men ska till skolan i vanlig tid för jag ska plugga 2 timmar innan skolan börjar. OJOJ denise! har bestämt att innan höstlovet ska ajg ligga på samma ställe som alla andra i klassen gör. gör redan de i kärnämnerna sen har jag psykologi, juridik & samhälls kunskap kvar! fick ju F på samhällsprovet. så får la veta imon när jag ska göra omprovet. då jävlar!! iallafall ska göra 3 sidor till i matten nu & sen massa glosor i engelskan & italienskan & sen läsa samhällskunskap. sen jävlar ska jag va stolt över mig själv!
fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback