dethär med linjer.. igen!

jag vet inte vilken linje jag vill gå än.. helt serisöt, detta tar död på mig, jag orkar fan inte med detta längre. jag tycker skit mycket om resturang & livsmedel linjen & klassen är skit rolig & så. men de kan man ju inte heller gå efter. jag vill ju bli något inom hälsa & någon sån linje finns det ju inte heller i gislaved & jag  vill verkligen inte pendla. imon blir de iallafall msg en dag för mig & jag vet inte ens varför haha, kände  typ att jag ville endå testa på de (bara för man går de linjen behöver man inte bli ngt inom de) fåse hur jag gör. & de blir ba mindre & mindre tid för mig med att ändra mig.
& när jag går resturang & livsmedelså känns de  som att jag har ett par onödiga lektioner eftersom att jag inte  vill bli kock eller servitör elr bagare osv.. jag vill hjälpa folk att må bra & vara hälsosama, vet inte varför, tror de är för att jag va så pass överviktig själv när jag va mindre & jag hade dödat för att ha någon som sa åt mig vad jag skulle göra då istället för att göra så som jag gjorde. nu ska jag rensa tankarna & snacka lite med mamma, sticker iväg sen till  skolan för att va me på  skolfotot & sen hem haha.. PUSSS






saknar  dig obeskrivligt mycket, skulle verkligen behöva dig just nu. glöm aldrig att jag älskar dig bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback