4 as long as i got u i'll be allright

Dagens humör: glad som vanligt :)

Dagens mående: illa utav allt ätande, annars bra!

Dagens borde: Plugga & testa kläder till helgen!

Dagens frisyr: de va platt tills jag gick ut, så de va typ.. vågit idag, går inte förklara, fult iaf

Dagens kädsel: thights & en oversize tröja från carlings

Dagens planer: Plugga & prova kläder

Dagens vill ha: mens, så jag slippar att må illa. trodde aldrig ajg skulle säga att jag ville ha mens haha.

Dagens längtan: imon & fredag. party!!

Dagens fundering: om jag skulle slinga & klippa håret ?

Dagens beroende: lypsyl, som vanligt

Dagens tråkigaste: att jag mpr illa & att vi gick i regnet så vi va iskalla och blöta sen

Dagens tidning: ingen haha

Dagens låt: all i need is you & we are the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback