vakna tidigt på en lördag..

vaknade halv 11 idag, surt som fan.. varit ute på altanen & tagit lite friskluft, druckit massor av vatten (intressant) & har lite ont i huvet. okej dedär lät som jag va bakfull, men de är jag ikke! va hemma hos mig igår med amanda & elin, kollade på horrible bosses, as bra! & sen lite på G-force me amanda, sen skulle dom hem för alla va dödströtta. somnade ganska tidigt igår, halv 1 tror jag. de va behövligt! nu ska jag snart ta på mig träningskläderna & powerwalka 1 timma för att vakna, sen duscha & sen plugga! ikväll vad händer då ? kanske fest OM jag orkar, annars blir de la att ta de lungt igen. aya vi hörs!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en piercing under tungan?

2011-10-09 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback