breakdown

skrivit en essä om kärlek & en uppsats till engelskan. sett till att jag fattar kapitlet i matten eftersom vi har prov imon. nu ska jag läsa 2 noveller & plugga på psykologin eftersom jag har läxförhör på torsdag. sen ska jag snacka med gabbe imon om jag inte kan få skit i att göra omprov i samhällskunskapen & hänga med från början i detta kapitlet som dom gör nu. & om jag inte kan få min jääääävla juridikbok någon jäääävla gång. hur svårt kan de va ? jag vill ju bara komma ikapp så jag slipper va så jävla stressad. vill va klar innan höstlovet så jgg kan få en paus då så jag inte går in i en vägg snart. okej nu fick jag damp ba för jag tänkte på de haha..
men ska läsa lite nu, sen tar jag en paus & tjuvkollar på morgondagens DH avsnitt, kan inte vänta haha :( 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback