the best day off life has past me by..

ÉLINA om take me away.:
Saknar du lunåker ?
svar: nja... aso jag saknar att gå till skolan osminkad med en boll på huvet och myskläder. att kunna skrika i korridorerna. att gå i min gamla klass som gjorde allt framför varann, typ peta i näsan, fisa, berätta om man har en finne i röven, ni vet typ såna saker! saknar andré som flyttade. saknar OTROLIGT MKT att gå i samma klass som elin. saknar att inte behöva tänka helatiden ''går jag rätt linje? är detta vad jag egentligen vill med mitt liv?'' osv..
men själva lundåker saknar jag nog inte, de va nog mest tiden där jag saknar.
haha fan vad ledsen jag blev av att skriva detta..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback