Svarar på frågor sen..

Blogg.se cpar ihjäl sig tydligen.. Funderar på att byta till devote seriöst detta cpar bara helatiden, iallafall så va min moster här innan och hjälpte mig updatera mobilen och fixa AppStore och de innan så är skit glad nu att allt funkar som det ska :))) somsagt ingen skola för mig imon ska bara stanna hemma och lata ihjäl mig. Ladda upp mig inför måndag då jag säkert kommer få 1000 uppgifter att göra -.- men så äre när man byter klass hela tiden.. Aya nu ska jag ner och kolla om de finns något bra på tvn. Pusshaj :*

Bilder från idag


Kommentarer
Postat av: Martina

Fint de va när du fyller i din ögonbryn!

2011-10-22 @ 17:34:35
Postat av: Anonym

dina**

2011-10-22 @ 17:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback