heeeeeeeelg

fyfan vad skönt med helg. kom hem (till pappsen) & slängde mig på chipspåsen hehe.. nu sitter jag i soffan & ska kolla film, kommer troligen somna. sen blire jobba från 6-9 sen ska jag la ba ta de lungt med film med tjejerna elr ngt.. en hel de plugg i helgen me så jag kan jobba nästa vecka & kommer sökert jobba mer i helgen än idag me. vill komma in i de så fort som möjligt så jag kan få full lön hehe :) om någon orkar så drar jag ner till klädstället imon & köper ett par byxor jag spanat in oxååå .. men nu ska jag nog sova istället för filmen, helt död.
men först känner jag att jag slänger av mig dom thight jeansen och hoppar i mina oversize mjukisbrallor. PUSS

miss u sis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback