don't ever say u ain't beautiful

har en jobbinterjuv imorgon, har en känsla av att jag inte kommer få jobbet, har aldrig stått vid en kassa innan i mitt liv.. haha och sen stammar jag som en idiot när jag blir nervös, inte för att jag brukar va de, men jag har mina stunder!
har varit en mysig och skön dag idag, gått massa promenader med mamma, pratat massa, ätit chips och kakor och kollat på film, bara haft det allmänt jävla mysigt. har pluggat egnelska någon timme nu med, ska ta fram matteboken nu och kolla om jag behöver repetera någonting, sen tar jag en lång och härlig kvälls promenad med petterson i telefonen. sen ska jag till pappa imon efter skolan och vara barnvakt, sover där tills på lördag. PUSS


världens finaste hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback