byter klass på måndag.

va hos rektorn idag & nu är de klart. jag blir alltså vungen att byta klass. så börjar på samhäll på måndag. ville läsa beteéndevetenskap i 2an har jag insett först nu. skulle kolla om jag kunde lägga til historia och göra de på min fritid men de blev tydligen för krångligt så ska byta klass helt. kommer saknar EK11A. haha har typ gått på alla linjer som finns snart. men nu byter jag för sista gången ^^.
ingen skola för mig imon för jag har bara engelska & vet redan vad vi ska göra så känns rätt onödigt att gå bara på det. sen ska jag till moster ikväll så ska hon hjälpa mig med appstore och itunes och lite sånt. pusshaj



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Samhällsklass? A eller B?

2011-10-19 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback