BOOORING

Du heter: Densie Nielsen

Smeknamn: Dennan, denisan typ

Låt som du lysnar på  när du är ledsen sörjer till: tears in heaven

Beroende av: hmm.. utseéndet typ
Vad tror folk om dig:
att jag är trög haha..

Stämmer det: ne verkigen inte faktiskt, när jag väl vill så kan ja ;)

Vad får du oftast komplimanger för: bröst typ, haha..

Vad säger du för att imponera på någon: är mig själv

Hur imponerar man på dig: att få mig att skratta

Brukar du skratta för dig själv: haha oja, de händer jävligt ofta xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: vill du äta frukost med oss

Var bor du: anderstorp & ibland gvd hos pappa

Trivs du där: hade hellre bott igvdhela tiden, men de går la

Äger du några converse: ajemen

Sprit, cider, vin eller öl: cider och vissa vin funkar

Brukar du bli för full: har hänt & Kommer säkert hända igen

Är du allergisk mot något: folk som tror att dom vet vem & hur man är bara för ens kompisar gör de

Hur svarar du i mobilen: hallå?
Antal timmar sömn inatt:
9 h

Brukar du komma i tid: 99% hatar folk som inte kommer i tid -.-

När mår du bra: när allt går som jag vill, vilket inte är ofta alls 
När blev du fotad senast:
ingen aning faktiskt ^^ 
Hur känner du dig nu:
seg
Vanligaste färg på dina kläder:
röd & svart typ
Vad tycker du om fötter:
sålänge man har klippta tånaglar så stör de mig inte

Vad saknar du: att gå i samma klass som elin

Hade du en bra kväll igår: haha de va inget speciellt med den, jobba, film, sova typ
Favorit dryck på morgonen:
apelsin juice 
Rakar du benen:
ja ganska ofta faktiskt 
När brukar du oftast gå och lägga dig:
vardagar : 21.00 - 00:00. helger: 02:00 - 03:00 typ
Är du blyg:
de är inte alls ofta isåfall
Sysslar du med någon idrott: nooopppp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
vet inte..
Har du spytt offentligt:
inte bland aaaas många men bland ett par människor har la hänt haha..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
knulla, runka typ HAHA 
Är du nöjd med ditt liv:
ibland

Är du bortskämd: ibland hehe 
Vad gör du i morgon:
skola, sen hem & vet inte om jag ska jobba imon med 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
eminem
Vad längtar du till:
när jag fått veta vilken klass jag ska gå i så jag kan slappna av lite 
Har du bra vänner och äkta vänskap:
jag har riktigt bra vänner faktiskt
Vad använder du för schampo:
treesemee (??)
Hur gammal är du:
16 
Tycker du om någon just nu:
nja, ngns utseénde iallafall!

Gröna eller röda äpplen: röda hårda 
Gillar du golf:
minigolf!!
Vilken tid gick du upp idag:
vaknade 9 men gick upp 11 
Har du sovit i din egen säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu:
nopp
Är det okej att gråta: inte bland folk, de är tecken på svaghet tkr jag 
När grät du senast:
förrgår 
Bär du glasögon eller linser
: nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
rest med mamma & sen shoppat upp vartenda ööre!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ne men de är oftast jävligt snyggt 
Har du piercing:
jaa

Vill du gifta dig: inte vad jag känner just nu iaf 
Vill du ha barn:
neeej, hatar barn
Solar du ofta:
nej klarar inte av solen, får panik xd 
Är du bra på att laga mat: ajemen

Är du flygrädd: naj

Hur vig är du:
ganska faktiskt :O

Är du musikalisk: vet jag inte xD 
Vad dricker du helst när du är törstig: saft elr juice

Vilken är din favoritglass:
Gillar typ inte glass, men mjukglass på sommaren isfl
Tror du på ett liv efter döden?
ja, vill tro iallafall

Tycker du om sushi? har aldrig smakat faktiskt
Vad äter du helst när du ser på film:
tacochips! 
Har du tandläkarskräck?
haha ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: dagsmänniska haha ^^
Vilken ögonfärg har du:
grön -.-
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
som fan 
Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig typ, går ibland ^^

Senaste låt du hörde: eminem - say goodbyt to hoollywood (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback