1000 spänn på smink inom 3 dagar.

jag har blivit beroende av smink. jag sminkar mig inte mer än innan, ba att jag vill ha annat smink + börjat fylla i ögonbrynen eftersom dom av någon andledning har bleknat på sista tiden?
iallafall jag åkte till manda vid 8 så gick vi till ica & elin kom runt halv 10, så mötte vi massa folk på ica snackade lite med dom & så. sen gick vi hem till elin, la oss i sängen & satte på film, inom en timme sov vi alla 3. haha snacka om att skolan tar död på oss!
nu ska jag kolla skräckis & bädda ner mig i sängen hos pappa. älskar att sova här för bor i hela källaren själv & de är så underbart svalt här!!! <3
PUSS
u make me smile by just beeing there. thats pure happiness 2 me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback