tråååååk

Jag har insett att min senaste kyss... va i lördags.. haha ?
Jag lyssnar på... eminem

Jag pratar...som en man haha :(

Jag tycker om.. eminem

Jag avskyr när folk...alltid ska störa sig på andre

Mina närmaste vänner är... bäst :*

Min första vän hette...evelina :*

Kärlek är... bajs

När jag borstar tänderna...stirrar jag mig själv i ögonen haha..
När jag lagar mat...blir det as gott

Jag tänder på...stora/långa killar med mörk röst haha..

Det sexigaste yrket är... typ tatuerare elr piercare
Det är charmigt när..killar är gentlemän

Jag är rädd för... bli tjock

Den värsta känslan är... När någon man tycker om är sur på en
Den bästa känslan är...när man är nykär!

Jag är bäst på... sminka folk typ

Jag är sämst på...att va taskig elr säga ifrån

Om jag var ett djur skulle jag vara... en apa!

Om jag va en insekt skulle jag vara...spindel!

I sommar...vill jag ha tatuerat mig 
Sist jag grät var... inatt, gråter rätt ofta
Jag kan inte..vara nöjd med mig själv eller mitt utseénde
Min mobiltelefon är... bra ?
När jag vaknar på morgonen...kollar jag mig i spegeln och flinar typ haha
Just nu tänker jag på att... jag vill beställa hem en eminem tshirt
Bebisar är... äckligt o jobbiga
Idag har jag... varit duktig

Ikväll ska jag... myskväll med mamma
I morgon kommer jag... ingen aning

Jag vill verkligen... sova

Om jag vore ett redskap skulle jag vara... ingen aning

Jag kommer alltid att vara...kort och mullig

Det finaste som finns är...vänskap



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback