ni är för söta.

har fått massa som sagt till mig att dom beundrar mig, att jag kan va så stark & ha ett leénde på läpparna no matter what. & det är faktiskt sant till 99% har alltid ett leénde på läpparna vad som än hänt & skojar allitd med folk & fular mig osv..
meeen, sanningen är att jag är inte alls stark, klart jag inte alltid sitter & visar hur ledsen jag är på bloggen, jag tar alltid åt mig onödigt mycket om någon säger något till eller om mig, aso verligen för mycket, jag gå & grubbla på sånt i veckor.. jag provucerar lite på bloggen för att folk ska läsa min blogg & kanske störa sig lite på mig osv haha.. på bloggen är jag är jag mitt ¨alterego¨ jag är oftast migsjälv, bara att jag visar mina bra & starka sidor & så :)


smile now, cry later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback