i spit on your grave

igår blev de filmkväll typ hos ebba med folket. är på dåligt humör så vet inte vad jag ska skriva typ.. & har typ fått 10 meddelande om att jag ska uppdatera min blogg, uppskattar att ni tycker om min blogg, men hatar verkligen att blogga när jag är på dåligt humör. känner mig så jävla stressad när jag tänker på skolan & vet inte om jag har sommarjobb i sommar osv.. 1 månad & 2 dagar kvar till sommarlovet nu & de känns som 1 månad & 2 dagar för mycket.. aja ska joina elins klan nu & sola vidare.


saknar dig otroligt bebis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med älskling kmr imorgon!! <3

2011-05-10 @ 18:15:28
URL: http://argjentina.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooh shit vilken näsa 0.o

2011-05-14 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback