tagen av din ärlighet.

ligger i sängen just nu med en värme kudde på magen, har sjukt mkt mensverk.
hade precis världens gulligaste konversation med en speciell person :*
iallafall så pluggar jag sönder mig på andra världskriget & ska skriva 2 uppsatser på 7 sidor var idag med.
kan kriget ut & in nu.
äter äppelpaj dränkt i vaniljsås & känner mig som big mama, haha ne jag skojar, orkar inte bry mig om vad jag äter. tycker man ska äta precis vad man är sugen på istället för att banta och allt sånt annat konstigt. tänk om världen går under om ett och ett halvt år och man spenderade den sista tiden på att banta & må dåligt ?
föresten vem har bestämt att smal är snyggast?ne precis.
alla har sin smak och om man vill banta bort sitt liv så är de ju upp till var och en :)
fyfaaaaan vad gott! ett liv utan godsaker hade inte varit värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback