random

Jag har insett att min senaste kyss: va med en väldigt oväntad person & lite smått ofrivillig haha
Jag lyssnar på: greys anatomy
Jag pratar: dålig svenska
Jag tycker om: fet mat, godis & bakelser
Jag avskyr när folk: är falska
Min närmsta vän är: dom som känner mig bäst av alla är nog elin, evelina & ebba
Min första vän hette: evelina
Jag tänder på: brittisk accent
Den bästa känslan: nykär
Om jag va ett djur skulle jag vara: en apa lätt
Jag kommer alltid att vara: kort..
I sommras: var jag tjock(are) haha
När jag vill tänka går jag: in i mitt headset
Innan jag går och lägger mig: tänker jag på framtiden & döden 
Just nu tänker jag på att: jag borde röra på mig lite oftare
Imorgon är det: torsdag vilket innebär hemkunskap :D:D:D
Jag vill verkligen: va lång & brun
När jag borstar tänderna så: gör jag fula miner 
När jag lyssnar på musik: tänker jag att de är jag som sjunger den på en stor scen
Nästa vecka: FYLLER JAG ÅR! 
Jag saknar: vissa vänner jag inte har kontakt med längre
Jag säger ofta: HAHAHA om de räknas
Nu är det: dags för mig att träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback