hål i bröstvårtan ?

dom senaste veckorna har jag fått massa frågor om jag har hål i bröstvårtan, först tänkte jag bara att de är för att jag gillar piercingar så mkt.
sen iag fick jag veta att de skickas runt nakenbilder på en tjej med hål i bröstvårtan, som folk tydligen sagt att det var jag ?
haha jag kan garantera att det inte är jag, skulle aldrig vara så dum och förresten har jag inte hål i bröstvårtan även om jag pratat om de & tycker att de är grymmt snygg osv..
men ni behöver inte undra längre för jag kan lova er att det inte är jag!

snyggt som fan!

Kommentarer
Postat av: ebba

ta qifsha nanen va jag kommer göra med dom som började säga de

2011-03-29 @ 00:00:02
Postat av: iza

Fyfan vad läskigt! skrev nyss att jag ville pierca bröstvårtan.. hahaa :p

2011-03-29 @ 00:13:27
URL: http://iizasvenningsson.blogg.se/
Postat av: iza

ja det är de :D men gör nog ont som fasen =(

2011-03-29 @ 00:29:26
URL: http://iizasvenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback