fuck u blogg.se

har varit bloggsugen hela morgonen, men då funkade inte blogg.se tydligen. och nu när de väl funkar så är jag helt järndöd. brist på insperation lixom! sitter iallafall och glor på i en annan del av köping, älskar verkligen de, funderar på att ladda ner sesong 1 & 2, sitter alltid med ett leénde på läpparna när jag kollar på de haha. tänk lixom vad skönt dom har de, inte problem, alltid glada & utseéndet spelar ingen roll, tjock och smal har lixom ingen somhelst betydelse, smink existerar knappt, inte märkeskläder och frisyrer heller.
& nu menar jag ju inte att jag skulle vilja va förståndshandikappad, menar att de skulle va skönt om allt va så lätt som dom har de.
PUSS/ d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback