fett lame blogg man har.

veeeeet, fööörlåt åter igen. var på ''fest'' idag & lite så, men mycket trevligt folk :-) nu ligger jag hemma i min stora sköna säng, precis tvättat bort mitt smink hoppat i mina så kallade ''fergie trosor'' *klicka* som elin förövrigt hatar haha, men i love them! meeeen mina är faktiskt lila med en svart rosett på, fall ni undrade, vilket jag inte tror att ni gjorde.. är övertrött nu så babblar på som vanligt.. imorn blir de bara att städa hela lägenheten & sen maaaassa jävla plugg, hatar att jag alltid ska skjuta fram allting till sista minuten, soo denise style hihi.
nu väntar denna filmen på mig:
puss & godnatt på er kära läsare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback