Dag 23 - Ett ögonblick

*tidinställt, är i vmo nu & shoppar, lägger upp bilderna på sakerna när jag kommer hem*

fattar inte riktigt? antar att man ska skriva ett speciellt ögonblick?
ett ögonblick som jag minns är i sommras, eller kanske ska säga ett roligt minne? detta var iallafall en otroligt rolig & underbar kväll i sommras.
jag elin & nikolina skulle sova i tält hos nikolina, så kom freddan & brandon dit vid 1 på natten, så satt vi 5 pers i ett 2mana tält, sen kom vivi & pierre, med andra ord vart vi 7 personer i ett 2mana tält. sen stack vi ut i samhället ett par timmar. sen ville alla sova typ vid 6 på morgonen, så låg jag & asflabbade, minns inte riktigt varför. sen somnade jag halv 8 så väckte brandon mig vid 8 för han inte hittade hem så vart tvungen att följa honom hem -.- vet inte varför jag minns denna kvällen & älskar detta minnet. men det är iallafall ett speciellt ''ögonblick'' för moi!

har dock ingen bild från den dagen, men här är iallafall en bild på mig, elin & nikolina

ett år sedan snart

Kommentarer
Postat av: nikolina

helt klart en av dom bästa nätterna i mitt liv. trodde aldrig vi skulle kunna ha så kul som vi hade första gången vi någonsin smög ut tillsammans när vi sov hos elin sommarn 09, men ey? den natten!! oh. saknar..

2011-03-19 @ 01:17:57
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback