Dag 15 - Mitt favoritminne

har så många! men ett utav dom är absolut egypten med evelina! har dock knappt inga bilder från de.. så jävla tråkigt, har bara ett par få som ligger på min bilddagbok (-.-) dom är rätt fula & jag leker modell haha, men tänkte lägga upp dom ändå :)
hur många kan säga att dom blev tonåringar i egypten ? ;)
& en rolig sak som hände när vi va där va att de hotellet vi bodde på (som för övrigt vart 5-stjärnigt) så va de flera hundra människor som satt och åt, så kom de en hel parad och sjöng för mig och evelina när vi fyllde år.. så sjöng dom fel namn HAHAHAHA, måååste be evelina skicka den videon & alla bilder någon dag så ni kan få se mer :D


mitt & evelinas hotellrum!

våran utsikt!

lite mer utsikt

evelina, blekfisen herself :* (gissa om araberna var galna i denna kritvita, blåögda & blonda flicka)

den enda bra bilden jag fick!

''stan''



på hotellet!

2 roliga saker till som jag minns är att när evelina snorklade satt jag på bryggan med fredde (som jag knappt kände) & skrattade åt en tant med hängpattar som solade, jag slrattade så mycket att jag faktiskt råkade prutta över hela bryggan HAHAHA gissa om jag skämdes.
& den andra är att alla utom jag lyckades få magsjukan, alltså diareé, men jag och evelina vågade inte säga diareé så istället för de sa vi solros (?!) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback