dag 11 - mina syskon

min storebror - mikael svennberg

ålder: 22 iår
cilivsstatus: ingen aning?
yrke: stundent
intressen: dansa bugg & festa
mina tankar: träffar min bror hyfsat ofta när han kommer till gvd & hälsar på. en rolig jävel, sjukt snäll, men även sjukt jobbig ibland..

min storasyster - sandra svennberg

ålder: 19 iår
cilivsstatus: i ett förhållande 
yrke: tar studenten till sommarn
intressen: pojkvännen
mina tankar: träffar henne varjedag. snäll IBLAND, oftast inte..

min lillebror - liam nielsen

ålder: 6 iår
cilivsstatus: massa tjejer 
yrke: tar lekis efter sommarn
intressen: HOCKEY HOCKEY HOCKEY
mina tankar: träffar honom inte så ofta som jag gärna velat pga allt skolarbete & så, men han är underbar, snäll oftast & hockeygalen

min lillasyster - alicia nielsen

ålder: 5 iår
cilivsstatus: pojkvän tror jag 
yrke: tar dagis
intressen: mig hihi
mina tankar: träffar inte henne heller så ofta som jag velat. men när jag gör de är hon ett litet underbart plåster, & jätte snäll när hon lyssnar!

PUSS/ d






Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vad menar du? :o

2011-03-06 @ 18:59:20
URL: http://amandaalekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback