Dag 10 - Framtidsplaner

förbered er på en bok, läs fall ni vill.
jag vill verkligen komma in på gymnasuim i värnamo (resturang & livsmedel), ska gå en yrkes förberedande linje & läsa till extra kurser så jag har valmöjligeheter att plugga vidare till något annat sen (om jag ångrar mig) efter gymnasiet ska jag jobba några år som typ servitris och sånt, tjäna ihop massa pengar & sen vill jag verkligen flytta till florida eftersom min morfar har hus där & jag älskar verkligen florida. kanske jobba som kock & servitris och så i ett par år, sen vet jag faktiskt inte vad jag vill göra med mitt liv än. vet bara att jag vill bli rik & hämta min kära moder från äckel sverige!
jag ska lyckas här i livet, jag ska göra min mamma stolt.
randombild. (atkos tröja på mig)
PUSS/ d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback