Dag 09 – Mina rädslor

tänkte skriva ''att de jag älskar lämnar mig'' men de är någonting man är ganska van vid i den här åldern, man vet att de man älskar kan lämna en när som helst, är inte rädd för de längre, alla lämnar en någongång.
men till ämnet. jag är rädd för att såra någon som står mig nära, aso riktigt rejält. vet hur de känns när en av ens bästa vänner hugger en i ryggen så hårt att de gör ont av bara tanken på de fortfarande. så jag är alltså rädd för att göra så mot någon jag älskar, hade aldrig kunnat se mig sj i spegeln' efter de.

*tidsinställt, just nu uppträder jag med lollipop & jackson 5. så förvänta er bilder när jag kommer hem & har gjort mina favoritbilder skarpare osv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback