coffes överasknings ''fest''

igår hade jag, ebba, freddan, nicklas, amanda, kevin, josse, evelina & elin överraskningsfest för coffe om fyllt år! vi hade verkligen skit roligt. blev dock inte så jätte många bra bilder & så, men lägger upp ett par ändå :) tack för igår allihopa <3

jag va tydligen med på 3 biler typ, & dom va inte vackra så är inte med på en enda xD & bara så ni vet orkar jag inte göra bilderna skarpa & klippa ut dom & så som jag brukar
detta va den enda xD
kevin ''surprise'' min & coffes ''nemen för mig?!'' min
HAHAHAHAH fredriks ''stånd''
& glömde säga att jag fyllde i mina tatueringar igår me :)

HAHAHHAHAH bilden!

nu ska jag träna, duscha & sen plugga ett par timmar, ligger efter lite i no..
PUSS/ d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback