midsommar hos ebba

ELINA om piercing imon:
Hur många piercinga har du? Vad ska du ta nu ? :)
IP: 81.233.214.198

svar: jag piercade i ögonbrynet igår & jag har i läppen, 7 hål i öronen, en töjning, i naveln, i tungan & under tungan. kan lägga ut en dag :)

________________________________________________________________________

sitter hos ebba nu med tjejerna har nyss ätit oceanen typ. fan vad gott & mysigt de va. nu ska vi städa lite & senare drar vi nog vidare till någon fest eller något :) & ska lägga ut biler på mina nya piercingar & lite så. amanda har tagit massa bilder som jag ska lägga ut på bloggen inatt eller imon så ni vet!
nu ska vi fortsätta fira midsommar, ha det bäst, PUSS


hade redan denna egentligen men jag töjde den & fixade ¨riktig¨ piercing

gjorde denna igår. skit bra blev de, skit nöjd! ska göra en bredvid när den har läkt lite bättre & så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback