internett ba horar ur totalt!

hänt än massa sen vi snacka sist. jag vet att uppdaten suger dase men jag gör mitt bästa. internett cpar 24/7 & jag håller på att fixa i huset i atorp & så. mkt på g just nu som de brukar va.
vad har hänt dom senaste dagarna? firat midsommar, amanda ska skicka bilderna så fort de går :).
vart i atorp & badat med killarna & amanda & lite elin. ätit pizza med dom & lite sånt. varit med krille & ebba en hel del med.

nu är jag hos pappa & försöker solamen de är helt enkelt FÖR VARMT. när jag är varm så mår jag illa så de funkar inte så bra för mig -.-, nu ska jag försöka få lite mer färg på min kritvita kropp. vi hörs sen idag. PUSS


just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback