¨glömde säga¨

att jag håller på att flytta till andertorp hiho.
fixar i rummet här, ska ha en rosa vägg osv.. kommer bli fett fint.
men kommer fortfarande bo i gvd hyfsat ofta eftersom pappa bor i gvd & mina småsyskon kommer vara där varannan vecka & så från & med nu. en hel del föränringar i livet känns det som just nu.

_______________________________________________________________________

& imorn blir sista dan' att jobba på vida, skönt som faaaan. nästa vecka blir de kanske att jobba här i atorp på ngn montering typ? hoppas att jag får jobb men ändå inte. får veta imorn'. finns så mycket jag vill ha när jag får min lön! ipod, massa converse, nytt batteri till kameran, en digital kamera & bäställa massa kläder. nu ska mamma köra hem mig snart så kanske jag träffar tjejerna & sen blir de glee!


miss u bff :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback