9J

fyfan vad jag har lipat idag, när jag skulle hålla ¨tal¨ för klassen bröt jag ju nästan ihopå. johanna har videon kan lägga ut den en dag jag orkar.



jocke - ibörjan pratade vi aldrig. kände dig knappt. våra första minnen va när vi sjöng ¨i got you¨ på lektionerna. och med tiden blev du mer och mer öppen. så jävla rolig och underbar kille.
C-O - världens smartaste kille seriöst. du är nog den jag snackat med minst utav alla men så jävla rolig & trevlig.
edvin - också en jävligt smart kille. sjukt duktig på hockey & skit rolig när du väl började prata
robin - VÄRLDENS SNÄLLASTE KILLE, de är sjukt så snäll du är. tjejen som får dig kan skatta sig jävligt lycklig. du är en utav dom jag kommer sakna mest utav alla.
simon - haha de första jag minns är när jag knäade dig i huvet så dina glasögon sprack. men när man väl började känna dig så är du jätte underbara, snäll & SJUKT ROLIG! kommer sakna dig när du flyttar.
victor.M - SJUKT ROLIG, snäll omtänksam. FRAMFÖRALLT ROLIG igen haha!
jenny - du förtjänade verkligen godaföredömmet. snällare tjej får man fan leta efter. kännt dig sen dagis fan, världens snällaste aso de är sjukt hur snäll du är. härligt skratt & bra humor med hihi
armin - haha minns när jag ¨misshandlade¨ dig i 7an. ne men du är jobbig jag lovar! dig skrattar man inte med, utan åt :D ne jag skojar men du är snäll som fan
viktor.Ä - europas sämsta förlorare haha :*. ne men du va min första pojkvän! sjukt äckligt rolig & snäll
andré - min bästavän! kommer sakna dig äckligt mycket när du flyttar till varberg. kommer hälsa på dig ofta! du är verkligen en person som man kan säga allt till, en äkta vän helt enkelt
nathalie - underbar tjej till max. de finns inget ont i dig & grymm på gitarr är du med :)
johanna - otroligt snäll & rolig tjej! lätt att prata med & har alltid bra skvaller haha!
debora - kännt dig sen vi va fett små! rolig, snäll & trvlig :)
kajsa - ibörjan va de sällsynt att du sa ett enda ord jag lovar! & nu gåre inte att få dig att hålla käften. haha skojar :* du är jätte snnäll & trevlig & grymm på smycken som fan!
ÄLSKAR ER ALLA & SAKNAR ER OTROLIGT REDAN!
det gör så ont, aso verkligen ont i mitt bröst att tänka att jag aldrig kommer ha en till lektion med er igen. tack för denna tiden den har varit underbar & jag önskar er all lycka i framtiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback