9J?! 4a?!

HAHAHAHAHA den klassen som sportar minst på heeeeela skolan kom 4a på bollturneringen idag. det perfekta slutet. är på halvdåligt humör, vill inte lämna min klass. har gått med dom här underbara människorna sen dagis vadfan? & vi är den klassen som kommer bäst överrens utav alla.. aja tänkte skriva en text om klassen imon & en liten rad om varje person så ska inte gå in på det för mycket nu, säger ba en sak, jag kommer lipa så mycket imon som jag aldrig gjort i mitt liv innan..

_______________________________________________________________________________________

& niornas avslutningsfest igår, haha de va en narr-sång om mig :( att jag ALLTID speglar mig i skåpen i klassrummen, vilket jag aldrig tänkt på att jag gör innan men nu när jag tänker efter gör jag de HELATDEN. & sen om att jag skrattar högt & så, ska få texten till sången imon kan lägga ut den här då eller något. (bilder kommer när amanda lagt ut på sn blogg:)

_______________________________________________________________________________________

tack för alla söta kommentarer på fb, msn & sms osv.. det är mer människor som bryr sig om hur man mår än vad man tror. det är bara så jobbigt just nu, personliga andledningar, försöker iallafall vara possetiv & så.


saknar min näspiercing, tror jag ska ta en på andra sidan i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback