sovit 10 timmar.

bläää.. sa åt mamma att väcka mig 10 men nejnej! vaknade prick 12 & va hur hungrig som helst så proppade i mig mat hiho.. nu är iallafall mitt rum färdigmålat förutom den rosa väggen. den blir nog klar i helgen. & nästa vecka är min sista vecka i gvd :( efter nästa vecka sticker jag till hstad 2 veckor & när jag kommer hem bor jag i atorp på heltid.. utom när jag är hos pappa då..

aya, igår gick jag från 12 till 1 på natten helt själv, fyfan vad skönt de va, mötte typ 7 människor max. & i gvd hade jag typ mött 50 & blivit knivhuggen 4 gånger på den tiden, hehe.. nu ska jag sätta påmig kläder så är jag nog hemma i gvd inom en timme typ, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback