ska skärpa mig jag looovar.

har redan en bild som jag ska göra till en ny header. ska köpa nytt batteri till min systemkamera så de kommer MASSA fina jävla bilder ofta på bloggen. ska ta outfitbilder. ska meddela när jag ska iväg så ni inte förväntar er uppdatering när de inte kommer någon. MEEEN jag ska till halmstad 2 veckor nu.. från & med imon (söndag) så åker jag. de kommer de ju knappt bli någon uppdatering alls. slänger nog in någon inlägg då & då så ni kan ju hålla utkik om ni har lust. men tills dess, så vill jag önska er alla en fin sommar dessa 2 veckor & gör allt som jag inte skulle göra, man lever ju bara en gång! ;)

btw: ni ska veta att jag ääääälskar att blogga, känner mig så tom.. naken.. exposed (HAHA) utan bloggen, men de är mkt roligare att kolla en blogg med fin header & nya & fina bilder, de är mest drf jag har blivit så off nu på sista tiden.


fredrik, elin, coffe, john, jag & vivi på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback