im still alive but im barely breathin'

om igår: stack till amanda igår när jag vaknat & så, sen gick hon & mötte johan så skulle jag hoppa ur garderoben & skrämma honom men skrek efter min hand kom ut & allt blev ba fail haha :( Så stack jag hem & satt barnvakt lite & sen kom elin hit så stack vi ut med ebba & tina, sen träffa vi amanda jetulla & krille med :)

om idag: vaknade hos elinpelin idag & de va skit fint väder med sol (SOM JAG HATAR) låg ute en halvtiimma & led, sen åkte jag hem som tur är när dom skulle bada & sola. HATA SOLEN. & hatar den extra mkt när jag är sjuk :( fåse vad som händer idag eftersom jag mår bajs. aya nu ska jag ta en dusch & frächa till mig. PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback