fest hos mange

aso de börjar gå mig på nerverna ''fest hos mange'' JA OKEJ VI FATTAR. 
hahahaha, ursäkta dampet men stör mig på saker & vissa personer nu :) iallafall så har jag bara legat i sängen idag, tack till ebba & krille som va här & höll mig sällskap! :*. & sen har jag varit lite med tiniwini & amanda & elin. så drog vi till jonte lite & sen vidare, nu är jag själv med elin som sover & är osocial.. medans jag är hur hyper som helst eftersom jag bara drygat hela dagen.. AYA ska inte tjata, POSS


saknar min bebis. ska nog till anderstorp imon sent på kvällen & fixa i mitt rum & bara umgås med mina små bebisar!
eftersom att alla sa typ jobba imon så jag är mr.lonley.. IGEN -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback