don't hate me 'cause you ain't me.

yeah u got that right bitch.

haha ne jag bara driver.
men fan vad skönt de hade varit om man va sån egentligen. ha as bra självförtroende & bara skita i vad alla andra tycker. de är sån jag verkligen vill va.
men jag har nog jordens sämsta självförtroende. för typ 3 veckor sen visade jag mig i bikini för första gången på as länge ute, hur obekväm jag än va så va jag hur stolt som helst över mig själv efteråt.
jag har stora problem med att bara tvätta bort sminket ibland, även framför tjejer, jag bryr mig för mycket om vad dom tycker helt enkelt. för jag är inte fin/söt utan smink (inte speciellt med smink heller, men givetvis bättre) det vet jag & jag har ingen märkvärdig kropp. lixom jag är ingen person som man vänder sig om för att kolla på 2 gånger & jag vet de.
det är någonting jag måste jobba på, mitt självförtroende, har inte insett hur dåligt de verkligen är försen nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en jättefin tjej så det är synd att du tänker som du gör. Tycker att du ska se allt det fina som finns i ditt ansikte och på din kropp, istället för att hacka upp dig på små detaljer som är helt obefintliga för oss andra. Ta hand om dig. <3

2011-07-07 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback