4.35

igår blev de ju ebbas stuga med amanda, riktigt mysigt. & amanda har massa bilder som jag laddar upp imon när hon skickat dom :). blev dock ingen båtåkning för de blåste för mkt :( & vi gick in & sov ist för tältet HEHE! & sen vid 3 nästa dag åkte vi till ullared, handlade för 1400, så mkt mer än jag räknat med, så mamma blev inte så glad hehe :( köpte de jag tyckte va nödvändigast! köpte typ:

mysbyxor (att bara ha hemma)
hörlurar till mobilen
massa nagellack
GODIIS
läsk
värmeskydd
plattång
body butter
balsamspray
smink för 500
grafitti nagellack
trosor
dagcreme
torrschampoo
öronhängen
toffsar
hårnålar
hårband i handdukstyg, till efter duschen
hårspray

aa tror faktiskt de va allt, kanske inte så intressant o läsa men iallafall hehe..
är hur pigg som helst, vet inte vad jag ska göra, funderar på att snacka lite telefon med ngn söt person eller så.. ska läsa massa bloggar först.. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback