one step at a time

1. är du kär? - nej kär är att ta i
2. älskar du någon? - klart jag gör
3. har några av dina vänner svikit dig? - a
4. har du djur? - ajemen
5. har du en gris? - elin
6. har du en plattång? - aa
7. har du en bror? - aa
8. har du sjukt bra humor? - jag tycker de, fast är nog den ändå!  
9. är du brunett? - a, ljusbrun
10. har du skilda föräldrar? - aa
11. har du en syster? - aa
12. har du bruna ögon? - nääää :'(
13. har du sett dig själv brinna? - näe 
14. gillar du tacos? - älskar* 
15. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - vet inte 
16. äger du en locktång? - har 3 eller 4
17. gillar du att tugga tuggummi? - haha naj
18. hatar du falska vänner? - jag hatar inte
19. gillar du räkna matte? - näe
20. älskar du någon nu? - ja
21. har du gråtit inför en vän? - för många ggr
22. har du sett nån dö? - nej
23. är du lång? - nopp
24. vad är ditt namn? - denise
25. kan du tala spanska? - nej
26. älskar du sommaren? - inte älskar, men skönt med lov
27. brukar du sjunga när du är i duschen? - sjunger vart jag än är 
28. gillar du att sova länge? - inte när man vaknar haha
29. är du förvirrad? - naj
30. har du förlorat en vän? - har la dom flest
31. gillar du att shoppa? - ja, de va för länge sen nu 
32. gillar du ormar? - älskar, påriktigt
33. är du klantig? - haha skojaru eller
34. sminkar du dej innan skolan? - nej nästan aldrig
35. har du träffat en kändis? - aa
36. har du skällt på ditt/dina syskon? - haha ja
37. vill du bara bort ibland? - ofta
38. har du tältat? - yes
39. har du brännt dig? - plattången 
40. har du åkt flygplan nån gång? - aa
41. är du blyg? - haha ja ganska, inte om jag känner ngn 
42. har du haft en bra dag? - funkar la
43. vågar du skriva första bokstaven i efternamnet på den kille du är kär i här? -nej :)
nu blir de utgång med ebba, PUSS
mjaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback