some thoughts

varför söker man alltid efter bekräftelse?
kanske är de jag & mitt kassa självförtroende som behöver det för mitt ego.
jag är ingen person som tar mig själv i första hand, men lite uppskattning behöver alla.
sen när man inser vad man håller på med, så känner man sig inte så jävla awsome längre.
bara allmänt jävla elak.
den som ger sig in i leken för leken tåla.

___________________________________________________________________
sjukt är jag oxå, kan de bli bättre?
ska hämta choklad nu & glo på ''6e sinnet''
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin blogg!



Känner igen mig, det sjuka är att man dessutom stör sig på andra som söker bekräftelse... men när man tänker efter är man precis likadan själv. Antar att det med bekräftelse är något som tillhör grejen med att vara människa. :S

2011-02-01 @ 19:11:47
URL: http://jawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback